پیوند ها
بيان مسئله نيروي انساني كارآمد شاخص عمده برتري يك سازمان نسبت به سازمانهاي ديگر است و چرا كه نيروي انساني مهمترين منبع هر سازماني است. كاركنان متخصص، وفادار، سازگار با ارزشها و اهداف سازماني، نيازهاي اصلي و بسيار ضروري هر سازمان هستند. سازمان به كاركناني نيازمند است كه فراتر از شرح وظايف مقرره و معمولي به كار و فعاليت بپردازند. ...
مبلغ قابل پرداخت 4,500 تومان
انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۴مقدمه ممكن است به دفعات شنيده باشيم كه سازمانهاي هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج مي شوند ، اما سازمانهاي ديگر در همان محيط با موفقيت به كار خود ادامه ميدهند. آيا سازمانهايي كه از صفحه رقابت خارج ميشوند ، ميخواستند به چنين سرنوشتي دچار شوند ؟ در پاسخ بايد گفت كه نميخواستند يا نميخواهند به چنين سرنوشتي دچار شوند ...
مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۴ترجمه مقاله پاسخ به مصرف کننده به خاطر رفتارهای غیر مسئولانه شرکت ها:احساسات و فضایل اخلاقی احساسات و فضایل اخلاقی چکیده یک چهار چوب نظری منحصر به فرد برای توضیح دادن شکایت های شفاهی و کتبی مصرف کنندگان علیه رفتار غیرمسئولانه ی شرکت های بزرگ، توسعه داده شده و مورد آزمایش قرار گرفته است؛ که در این زمنیه از مصرف کنندگان ...
مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۴چکیده: از جمله موضوعاتی که امروزه به طور وسیعی، در پاسخ به محیط های متلاطم و پیچیده در سازمان ها به آان توجه می شود معنویت و اخلاق است. هوش معنوی خاص انسان بوده و از طریق آگاهی از یک بعد متعالی می آید،هوشی تحول پذیرکه به او قدرت می بخشد تا خلاق باشد و قوانین و نقشها را دستخوش تغییرات خود نماید، قادر به انجام اصلاحات بی شمار گردد و ...
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۴چکيده: با توجه به تغييرات گسترده در زمينههاي بازاريابي استفاده از الگوهاي بازاريابي رابطهاي مبتني بر مشتري محوري فعاليتهاي بازاريابي سنتي مبني بر عناصر چهارگانه آميخته بازاريابي را دگرگون ساخته است. سيستم مديريت ارتباط با مشتري کوششي سخت افزاري- نرم افزاري است که به عنوان يکي از الگوهاي بازاريابي رابطه اي مطرح شده ...
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۴چکیده:این مقاله به چگونگی توسعه موازی مدیریت بحران و مدیریت راهبردی (استراتژیک) میپردازد. شباهتهای زیادی بین این دو حوزه وجود دارد که نشان دهندة ارتباط نزدیک بین آنهاست. تفاوتهای استخراج شده از منابع مختلف نیز فرصتهایی برای برقراری ارتباط بین این دو حوزه ارائه میکند. همچنین بررسی میشود که چگونه قابلیتهای تدافعی - ...
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۴چکیده ارتباط تار و پود سازمان را به هم پیوند می دهد و موجب یکپارچگی و وحدت سازمانی می شود. مسئولیت ایجاد ارتباطات صحیح در سازمان بر عهده مدیریت است و منظور از مدیریت، کلیه سطوح مدیریت از مقامات بالای سازمان تا مراتب پایین سازمان است از این دو مدیریت باید از کم و کیف فرآیند ارتباط آگاه باشد و نحوه برقراری ارتباط موثر را ...
مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان
انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۴مقدمه ما در عصري زندگي ميكنيم كه سازمانهاي مختلف با تشكيلات كوچك و بزرگ پيرامونمان را فراگرفته اند. قسمت اعظم احتياجات و نيازهاي گوناگون ما را سازمانهاي دولتي و خصوصي اجتماعي تقريبا در كليه شئون زندگي انسان، از از هنگام تولد تا مرگ تاثير ميگذارند و بدون وجود سازمانها زندگي ما حالتي كاملا متفاوت از آنچه كه هم اكنون دارد، ...
مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۴مقدمه : دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم شاهد تحولات شگرفي است . سرعت اين تحولات روز به روز بيشتر مي شود به طوري كه به هيچ وجه با گذشته هاي دور قابل قياس نيست . اگر بخواهيم آمادگي همراهي و توان لازم براي همگامي با اين تحولات داشته باشيم به ناچار بايد اطلاعات ، دانش ، ابزارها و توانمندي هاي مناسب و ضروري را در خود ايجاد و شكوفا كنيم . در ...
مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان
انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۴مديريت ارتباط با مشتري معادل فارسي Customer Relatioship Management است. رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز مؤفقيت هر كسب وكار است. اصل و ريشه مفهوم «مديريت ارتباط با مشتري» اين اصل قديمي است كه «هميشه حق با مشتري است». در چند سال اخير، افراد دانشگاهي، فروشندگان نرم افزار، مشاوران كسب و كارها در اين زمينه در گير شده اند و مفهوم مديريت ...
مبلغ قابل پرداخت 2,500 تومان
انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۴