دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

مقاله اهمیت وجود تعادل بین تشخیص نیاز مشتری و پاسخگویی به آن


مقاله اهمیت وجود تعادل بین تشخیص نیاز مشتری و پاسخگویی به آن

 

بررسی سرعت العمل شرکت در مشتری مداری و کارآیی آن

 

اهمیت وجود تعادل بین تشخیص نیاز مشتری و پاسخگویی به آن

 

 

چکیده:

دردنیای پر رقابت امروزی، شرکتهایی که سرعت تغییرات بالایی دارند امکان موفقیت بیشتری دارند.اگرچه سرعت عمل عامل مهمی است اما در این ساختار محدودیتهایی وجود دارد. در این مقاله می خواهیم سرعت عمل شرکت در مشتری مداری رابه طور مفهومی تعریف و به طور عملیاتی بررسی کنیم. این مقاله بیان می کندکه سرعت العمل شامل دو قابلیت متمایز می شود که عبارتنداز تشخیص نیاز و پاسخ به آن، تعادل بین این دو قابلیت تاثیر مهمی در عملکرد شرکتها دارد.ما می توانیم در چارچوب قابلیتهای پویا، چشم اندازهای غیرمستقیم و تطبیق آنها با سرعت العمل مشتریان را، تدوین کنیم.براساس اطلاعات جمع آوری شده از مدیران بازاریابی فرضیه های مربوط به چکونگی ایجاد توازن امتحان گردید و نتایج نشان می دهد که هر دو قابلیت مطر ح شده نقش مهمی در ایجاد توازن دارند. مفاهیم و عملکرد ها در این تحقیق مورد بحث قرار می گیرند.

معرفی:

دردنیای تجارت امروز،مهارت و داشتن سرعت عمل در تجارت به عنوان پدیده مهمی پدیدار گشته است، به طوریکه شرکتهایی که زمانی جز شرکتهای پایدار بودند وارد عرصه رقابت سلطه جویانه بازار شده اند،ودر این شرایط صنایع بزرگ و با قدمت توسط شرکتهای نوظهور که در سراسر جهان پراکنده شده اند تهدید می شوند.در فضای پر رقابت امروزی نیازهای مشتریان به طور پیوسته تغییر می یابد و شرکتها با ایجاد مزایای جدید باید بتوانند سریعا نیازها و الویت بندی های مشتریان را تشخیص دهند و پاسخگوی این نیاز ها نیز باشند .به بیان دیگر عکس العمل سریع شرکتهای مشتری مدار یعنی توانایی شرکتها در سنجش و پاسخگویی به موقعیت هادر یک حیطه ی رقابتی و نوآورانه است که عامل مهمی برای موفقیت و ارتقا است.

 

تعداد صفحات 17 word

 

چکیده:3

معرفی:4

2-چهارچوب نظری.. 7

2.1- سرعت عمل شرکت در مشتری مداری چیست؟. 7

2.2 سرعت عمل در مشتری مداری به عنوان قابلیت پویا8

2.3-وجه تمایزبین سرعت عمل مشتری و جهت گیری بازار9

3. مدل تحقیق.. 11

3.1 توازن درنقش انطباق. 11

3.2 توازن در نقش واسطه. 13

4. روش تحقیق.. 15

4.1 چهارچوب نمونه برداری و ویژگی ها15

4.2: اندازه گیری ها16

5. تست فرضیه ها17

5.1- سرعت عمل تراز بندی برای انطباق. 17


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما