دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

پروپوزال تبیین تاثیر خدمات بانکداری آنلاین بر ارائه خدمات به مشتری


پروپوزال تبیین تاثیر خدمات بانکداری آنلاین بر ارائه خدمات به مشتری

پروپوزال کارشناسی ارشد با فرم دانشگاه ازاد

 

ج- بيان مسأله اساسي تحقيق به طور كلي (شامل تشريح مسأله و معرفي آن، بيان جنبه‏هاي مجهول و مبهم، بيان متغيرهاي مربوطه و منظور از تحقيق) :

در سال های اخیر، رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات تغییرات اساسی در دنیای کسب و کار ایجاد کرده است. با گسترش فناوری اطلاعات، تمامی ابعاد زندگی بشر دچار تحولی بنیادین شده، به طوری که دنیای کنونی در جریان یک دگردیسی کامل قرار گرفته است. در این میان، نهادهای مالی نیز از این قاعده مستثنی نبوده، دستخوش تغییرات عمده ای در روش ها و فرایندهای مدیریتی و کسب و کارهای سیستم محور و مبتنی بر اطلاعات شده است (لیو وهمکاران، 2002). بانک ها یکی از مهم ترین اجزا سیستم مالی هر کشور محسوب می شوند. ارائه خدمات آنلاین امکان کاهش هزینه و متمایز کردن و دسته بندی خدمات را برای مشتریان فراهم می سازد (عبدالوند و عبدالعظیمی، 1391). در نظام بانکی، انجام سریع امور و عدم اتلاف زمان به عنوان مهم ترین عنصر موفقیت در رقابت بانک ها محسوب می شود و مشتریان به عنوان رکن اصلی تعیین کننده ی این رقابت، ارزش بسیار زیادی برای تکنولوژی و سرعت و در درجه ی بعدی تخصص فنی بانک ها قائل هستند. در بانکداری نوین، تشریح خدمات بانک و خصوصا خدمات بانکداری الکترونیک الزامی است و از این رو بانک ها برای کارآمد شدن نیاز به کسب اطلاعات کافی از مشتری، درک علائق و خواسته ها و توسعه ی روابط با او هستند (آماده و جعفرپور، 1388). بانکداری اینترنتی با استفاده از فناوری وب و اینترنت، مشتریان را قادر می سازد تا فعالیت های مالی خود را در یک محیط مجازی انجام دهند. تفاوت بین بانکداری اینترنتی و بانکداری خانگی این است که برای دستیابی به خدمات بانکی از طریق اینترنت نیازی به نصب یک نرم افزار خاص وجود ندارد، بلکه خدمات بانکی می تواند از طریق شبکه عمومی اینترنت قابل دسترسی باشد و مشتری از طریق اینترنت به حساب بانکی خود مرتبط شود (Alsajjan & Dennis,2010). بانکداری اینترنتی به عنوان یکی از خدمات و فن آوری های مهم در جوامع امروزی نقش مهمی دارد. اهمیت این نقش به حدی مهم است که زندگی امروز را نمی توان بدون خدمات اینترنتی تصور کرد (عبدالوند و عبدالعظیمی، 1391).بانک ها به این نتیجه رسیده اند که اگر مشتریان، تکنولوژی ها و خدمات نوین بانکی را نپذیرند یا به طور کامل از ظرفیت آن استفاده نکنند درآمد ناچیزی از سرمایه گذاری های خود در این گونه تکنولوژی ها و خدمات نوین کسب خواهند کرد (Yousafzai & Yani-De-Soriano,2012)....

ی- فرضيه‏ هاي تحقیق :

هزینه بر خدمات بانکداری آنلاین تاثیر دارد.

راحتی بر خدمات بانکداری آنلاین تاثیر دارد.

امنیت بر خدمات بانکداری آنلاین تاثیر دارد.

خدمات بانکداری آنلاین بر ارائه خدمات به مشتری تاثیر دارد.

 


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما