دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

بروشور افسردگی


بروشور افسردگی

افسردگی

حالتی از اندوه، عجز و ناامیدی است که بر اثر ناکامی‌ها یا شکست‌های انسان ممکن است در او ایجاد شود. این حالت با بیماری افسردگی کاملاً متفاوت است؛ چراکه بیماری افسردگی ممکن است در فردی که در زندگی به‌هیچ‌وجه دچار ناکامی نشده‌است، نیز روی دهد این حالت موجب افت خلق شده و بر فکر، احساس و رفتار فرد تاثیر می‌گذارد.

وقتی از افسردگی صحبت می نماییم منظورمان اختلالات افسردگی با شدت و مدت قابل توجه و علائم خاص می باشد که از خفیف تا شدید در نوسان است. غم و غصه ها و ناراحتی های موقتی روزمره و همچنین اندوه و سوگ حاصل از مرگ یک عزیز را نمی توان در قالب افسردگی جای داد. افرادی که دچار اندوه و ناراحتی های طبیعی می شوند ممکن است علائم کوتاه مدت افسردگی را تجربه نمایند اما عموما به عملکردی تقریبا عادی ادامه می دهند و به زودی هم بدون درمان بهبود می یابند. افسردگی به معنای اختلال، شامل مجموعه ای از علائم نظیر فقدان انرژی، کاهش علاقه به فعالیت ها، غمگینی، کم شدن وزن، اختلال در خواب، اشکال در تمرکز، خود انتقادگری، احساس ناامیدی، شکایت جسمانی، کناره گیری از مردم، زود رنجی و اشکال در تصمیم گیری می باشد

 

بروشور اماده در دوصفحه سه ستونه

 

افکار افسرده وار

علل افسردگی

راهکارهای مقابله با افسردگی


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 3491

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما