دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

تحقیق در مورد واقعیت افزوده


تحقیق در مورد واقعیت افزوده

واقعیت افزوده

به انگلیسی: Augmented Reality یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم (و معمولاً در تعامل با کاربر) است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. این عناصر بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های GPS می‌باشد ایجاد می‌شود. واقعیت رایانه‌ای مفهوم کلی واقعیت افزوده‌است. در واقعیت افزوده معمولاً چیزی کم نمی‌شود بلکه فقط اضافه می‌شود. همچنین واقعیت افزوده تا حدودی شبیه به واقعیت مجازی است که توسط یک شبیه ساز، دنیای واقعی را کاملا شبیه سازی می‌کند. در واقع وجه تمایز بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این است که در واقعیت مجازی کلیه عناصر درک شده توسط کاربر، ساخته شده توسط کامپیوتر هستند. اما در واقعیت افزوده بخشی از اطلاعاتی را که کاربر درک می‌کند، در دنیای واقعی وجود دارند و بخشی توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.که به وسیله افزودن یکسری نماهای دیجیتالی به دنیای واقعی، ارتباط شما را با مسائل روزمره معنی دار تر میکند. این نماهای دیجیتالی از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر از دنیای بیرون ایجاد میشوند و با عناصر دنیای واقعی پیوند می خورند.

شاید بهترین نمونه از این حوزه که چیزهای زیادی هم از آن دیده ایم گوگل گلس باشد، عینکی که به شما اجازه می دهد دنیا را با اطلاعات اضافه ای ببینید. برای مثال می توانید GPS را فعال کنید و همزمان با چشمان خود خط راهنما را در خیابان مشاهده کنید.

واقعیت افزوده، اطلاعات دیجیتالی را به دنیای واقعی می آورد.در مقابل، واقعیت مجازی شما را به فضایی کاملا مجازی می برد که هیچ بویی از دنیای حقیقی نبرده و قرار هم نیست ارتباطی با تعامل انسان و محیط پیرامون اش داشته باشد. برای مثال می تواند به آکیلس ریفت، مرفیوس سونی و استیم وی آر اشاره کرد

 

تعداد صفحات 20 word

دارای فهرست مطالب و شماره گذاری شده و آماده پرینت

 

فهرست مطالب

واقعیت افزوده. 1

تفاوت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی.. 2

عملکرد واقعیت افزوده. 4

بخش اول location based. 5

بخش دوم pattern based. 5

بخش سوم gesture based. 6

واقعيت افزوده چگونه آينده مان را رقم خواهد زد؟. 9

1- نقشه برداري يكپارچه. 10

2- تبليغات واقعيت افزوده. 10

3- HUD هاي متصل به وب.. 11

4- دنياي هولوگرافيك: 12

5- واقعيت افزوده در دنياي نشريات.. 12

محدودیت ها و آینده واقعیت افزوده. 13

منابع.. 16


مبلغ واقعی 4,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 1912

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما