پیوند ها
چکیده
معماری سرویس گرا در صنعت نرم افزار محبوبیت قابل توجهی برای توسعهی برنامههای کاربردی سازمانی به دست آورده است. پارادایم سرویس گرا با استفاده از استانداردهای باز، قابلیت استفادهی مجدد و مشتق پذیری، نرم افزار را در محیطهای ناهمگن ترویج میدهد. اکثر شرکتهای نرم افزاری با کشف و ترکیب خدماتی که هم اکنون از طریق اینترنت در دسترس هستند روی معماری سرویس گرا سرمایه گذاری میکنند، اما سایر سازمانها باید با توجه به ویژگیهای خود، به کنترل داخلی برنامههای کاربردی و توسعه خدمات جدید بپردازند؛ بنابراین توسعه دهندگان میتوانند با توجه به نیازهای معماری و کسب و کار، گزینههای مختلفی را در یک چارچوب سرویس گرا برای طراحی نرم افزار در نظر بگیرند. هر یک از این گزینهها مبتنی بر توازن بین صفات کیفیتی نظیر عملکرد، قابلیت اعتماد و در دسترس بودن میباشند. در این زمینه هوش مصنوعی میتواند برای ارتباط با طراحی سرویس گرا به توسعه دهندگان کمک کند. در این مقاله ما باهدف کشف، ساخت و توسعهی خدمات یک تجزیه و تحلیل دقیق و مفهومی از کارهای تحقیقاتی انجام گرفته در حوزهی هوش مصنوعی ارائه میکنیم. در پایان نتیجه گیری شد که هدف هوش مصنوعی بهره برداری از منابع معنایی و دستیابی به ویژگیهای کیفیتی برای کشف، ساخت و توسعهی خدمات انعطاف پذیر و سازگار نسبت به تغییرات میباشد.
کلمات کلیدی: هوش مصنوعی، طراحی سرویس گرا، کشف خدمات وب، ساخت خدمات وب، توسعه خدمات وب
فرمت فایل word
تعداد صفحات 13
چکیده
1- مقدمه
2- مروری بر کار گذشتگان
3- روش انجام کار
4- خدمات سرویس گرا
4-1 عوامل طراحی خدمات سرویس گرا
5- کشف، ترکیب و توسعهی خدمات
5-1 کشف خدمات
5-1-1 معیارهای کشف خدمات
5-1-2 رویکردهای کشف خدمات وب
5-2 ترکیب خدمات
5-2-1 معیارهای ترکیب خدمات
5-3 توسعه خدمات
6- رویکردهای برنامه ریزی هوش مصنوعی
6-1 تکنیکهای هوش مصنوعی برای طراحی معماریهای جدید
6-1-1 هوش مصنوعی برای طراحی فرآیندهای خدمات
7- نتیجه گیری
مراجع
مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان
برچسب های مهم