دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

مقاله تابش های فیزیک نوری - امنیت پیوند نوری در راستای کاربری افشاندن تابش بریلون بر فیش نوری


چکیده :

به آشکار و پنهان سازی علائم سرعت بالای نوری در راستای افشاندن تابش بریلون (SBS) و تاثیر آن بر روی فیبرهای نوری در تابش اول پرداخته ایم. وسعت کاربری بهره وری و قدری نقصان از میدان نوسان و فاز علائم نوری به مانند تمامی پنهان سازی ها قابل درک است .مجاورت SBS در راستای بهرهوری و یا فقدان مرتبط همسان با پهنای باند و ترمیم میدان نوسان از تغییر علائم تحریف شده از آشکار سازی نوری را شامل می شود. راهکارهای آشکار و سازی می بایست در جهت بهبود یافتگی نوسانها و پهنای باند طول موج مرکزی و طیف نگاری که توانایی نظارت انعطاف پذیری و موقعیت پذیری توسط کاربر را فراهم می سازد. اعمال برقراری اصول علمی SBS بر پایه تشریح جزئیات آشکار و پنهان سازی این فرآیند را شامل می شود. اخفای کامل پنهان و آشکار سازی خطاها در سرعت Gb/s86/10 از روشنی یا خاموشی علائم که به دفعات بر گرفته از آزمایشات و اثبات برگرفته از پهنای باند SBS و جذب و دفع نوسانی را شامل بوده است . مصونیت روشهای پنهان سازی مستلزم پی گیری (شنود) تابشهای تحلیل شده می باشند. SBS بر گرفته از امنیت برقراری ارتباط نوری سازگار با سیستم جاری این ارتباط نوری بر می آیند.

مقدمه : بنابراین سریع رو به رشد داده های اینترنتی ، امنیت انتقال داده های پر اهمیت ، ضروری جلوه می کند. بنابراین اخفای داده ای لحاظ می شود. سنت گرایی پنهان سازی بر گرفته از نرم افزار الگوریتمی و اطمینان از برقراری امنیت بر گرفته از محاسبات پیچیده را شامل می شود.پنهان سازی تحت عنوان امنیت سخت افزاری که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است نامیده می شود. که تعیین کننده ی بر قراری امنیت از ویژگی انتقال علائم مورد توجه قرار گرفته است

 

فایل word

تعداد صفحات 15

 

 

چکیده :

مقدمه :

نظریه و اعمال اصول:

نتایج آزمودنی مورد بحث :

نتیجه :

 

منابع مقاله موجود نیست


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 662

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما