دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

پاورپوینت حفاظت آبگیر ها


پاورپوینت حفاظت آبگیر ها

*اصل مهمي كه بايددر طراحي و ساختآبگيرها مد نظر قرارگيرد، پيش بينيتمهيدات حفاظتي ازتاسيسات آبگيري دربرابرحوادثي چونسيل و زلزله، ريزشتوده هاي خاك ياقطعات سنگ از بالادست، ريزش يا لغزش بستر و ديوارههاي اطراف آبگير، فرسايش ديواره هاي بالادست وپايين دست آبگير، فرسايش بستر در محدوده آبگير و رسوب گذاري در بالادست و پايين دست آبگير مي باشد.
*به طور كلي احداث آبگير در نقطه اي از يك رودخانه ازطرفي به خاطر مكش آبگير موجب فرسايش ديواره هايبالادست و پايين دست و بستر جلوي آبگير شده و از طرفديگر به علت انحراف بخشي از بده جريان و كاهشسرعت جريان موجب رسوب گذاري در پايين دست آبگيرمي شود. همان گونه كه قبلا عنوان گرديد قوس خارجيرودخانه ها به علت وجود جريان حلزوني از نظر كاهشرسوب ورودي و افزايش بازده آبگيري محل مناسبي براياحداث آبگير است. اين جريان حلزوني ممكن است موجبفرسايش ديواره ها و بستر رودخانه در قوس خارجيشود. لذا هنگامي كه آبگيري از قوس خارجي رودخانه صورت مي گيرد، مساله فرسايش ديواره ها و بستر رودخانه در اطراف آبگير تشديد می شود و مي تواند موجب پايين افتادن تراز آب و كاهش كارايي آبگير گردد.
 

22 اسلاید همراه با عکس

 

كليات

روش های حفاظت دیواره

محافظت به وسیله سنگریزی

سازه های توری سنگی

توری سنگ ها

اجرای توری سنگ جهت دیواره رودخانه

حفاظت به وسيله گياهان (حفاظت طبيعي)

پوشش های بتنی قلابدار

كيسه هاي محتوي خاك و سيمان

آبشكن ها

 

 


مبلغ واقعی 4,000 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 1540

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما