پیوند ها
مقدمه
ممكن است به دفعات شنيده باشيم كه سازمانهاي هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج مي شوند ، اما سازمانهاي ديگر در همان محيط با موفقيت به كار خود ادامه ميدهند.
آيا سازمانهايي كه از صفحه رقابت خارج ميشوند ، ميخواستند به چنين سرنوشتي دچار شوند ؟ در پاسخ بايد گفت كه نميخواستند يا نميخواهند به چنين سرنوشتي دچار شوند سازمانهاي كنوني بايد دنبال خلاقيت و نوآوري باشند و براي اينكه از بين نروند همواره بايد افراد را تشويق به نوآوري نمايند و پديده تغيير را با آغوش باز بپذيرند .( رابينز ، 1376)
در اغلب موارد سازماني كمتر به امر خلاقيت و نوآوري دست ميزنند زيرا آن را تجارت ريسكداري ميپندارند كه بايد از كار اصلي خود منحرف شده و به اموري كه هنوز امتحان نشدهاند ، بپردازند .
سازماني بايد با ساختارهاي متناسب سازماني كه متضمن پرورش و رشد خلاقيت باشد به رويارويي آينده بپردازند و در غير اين صورت محكوم به فنا هستند . دي گرين در نوشته خود با عنوان « سازمان برازنده و شايسته » بر اين باور است كه سازماني بايد حالت سازگاري به خود بگيرند . سازمان خوب و شايسته آن است كه محيط را در ك كند ، اطلاعات و آگاهيهاي بايسته را به سرعت آماده كند ،سريع پاسخ دهد ، بستر مناسبي براي پرورش خلاقيت و نوآوري باشد ، از تجربيات بياموزد و ساختار خود را بازنگري كند
تعداد صفحات 130 word
فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه ..................................................................................................................... 1
چكيده .................................................................................................................... 10
فصل اول :...................................................................................... 13
كليات ..................................................................................................................... 14
بيان مسئله ............................................................................................................ 18
فرضيهها ............................................................................................................. 26
متدولوژي ............................................................................................................. 28
روش شناسايي تحقيق و كارآموزي ................................................................... 31
فصل دوم :.................................................................................... 34
تئوري پردازيي .................................................................................................... 35
ادبيات موضوع .................................................................................................... 42
فصل سوم :..................................................................................... 108
جامعه ................................................................................................................ 109
جامعه آماري ...................................................................................................... 112
جامعه نمونه ....................................................................................................... 113
پرسشنامه ........................................................................................................... 115
مدلهاي آماري .................................................................................................. 117
فصل چهارم :................................................................................... 120
تجزيه و تحليل آماري ....................................................................................... 121
فصل پنجم :................................................................................... 126
نتيجهگيري ......................................................................................................... 127
پيشنهادات ........................................................................................................... 132
منابع تحقيق : ...................................................................................................... 136
مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان
برچسب های مهم