دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

ارتقاء فناوری و نوآوری در كارخانه پارس خودرو


ارتقاء فناوری و نوآوری در كارخانه پارس خودرو

مقدمه

ممكن است به دفعات شنيده باشيم كه سازمانهاي هر چندنوآور از صحنه رقابت خارج مي شوند ، اما سازمانهاي ديگر در همان محيط با موفقيت به كار خود ادامه مي‌دهند.

آيا سازمانهايي كه از صفحه رقابت خارج مي‌شوند ، مي‌خواستند به چنين سرنوشتي دچار شوند ؟ در پاسخ بايد گفت كه نمي‌خواستند يا نمي‌خواهند به چنين سرنوشتي دچار شوند سازمانهاي كنوني بايد دنبال خلاقيت و نوآوري باشند و براي اينكه از بين نروند همواره بايد افراد را تشويق به نوآوري نمايند و پديده تغيير را با آغوش باز بپذيرند .( رابينز ، 1376)

در اغلب موارد سازماني كمتر به امر خلاقيت و نوآوري دست مي‌زنند زيرا آن را تجارت ريسك‌داري مي‌پندارند كه بايد از كار اصلي خود منحرف شده و به اموري كه هنوز امتحان نشده‌اند ، بپردازند .

سازماني بايد با ساختارهاي متناسب سازماني كه متضمن پرورش و رشد خلاقيت باشد به رويارويي آينده بپردازند و در غير اين صورت محكوم به فنا هستند . دي گرين در نوشته خود با عنوان « سازمان برازنده و شايسته » بر اين باور است كه سازماني بايد حالت سازگاري به خود بگيرند . سازمان خوب و شايسته آن است كه محيط را در ك كند ، اطلاعات و آگاهي‌هاي بايسته را به سرعت آماده كند ،‌سريع پاسخ دهد ، بستر مناسبي براي پرورش خلاقيت و نوآوري باشد ، از تجربيات بياموزد و ساختار خود را بازنگري كند

 

تعداد صفحات 130 word

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه ..................................................................................................................... 1

چكيده .................................................................................................................... 10

فصل اول :...................................................................................... 13

كليات ..................................................................................................................... 14

بيان مسئله ............................................................................................................ 18

فرضيه‌ها ............................................................................................................. 26

متدولوژي ............................................................................................................. 28

روش شناسايي تحقيق و كارآموزي ................................................................... 31

فصل دوم :.................................................................................... 34

تئوري پردازيي .................................................................................................... 35

ادبيات موضوع .................................................................................................... 42

فصل سوم :..................................................................................... 108

جامعه ................................................................................................................ 109

جامعه آماري ...................................................................................................... 112

جامعه نمونه ....................................................................................................... 113

پرسشنامه ........................................................................................................... 115

مدل‌هاي آماري .................................................................................................. 117

فصل چهارم :................................................................................... 120

تجزيه و تحليل آماري ....................................................................................... 121

فصل پنجم :................................................................................... 126

نتيجه‌گيري ......................................................................................................... 127

پيشنهادات ........................................................................................................... 132

منابع تحقيق : ...................................................................................................... 136


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما