دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

مقاله انگلیسی با ترجمه - عملكرد نوآوري و فرهنگ سازماني : آزموني از مدل Schein


مقاله انگلیسی با ترجمه - عملكرد نوآوري و فرهنگ سازماني : آزموني از مدل Schein

عملكرد ، نوآوري و فرهنگ سازماني : آزموني از مدل Schein

Organizational culture, innovation, and performance: A test of Scheins model

چكيده :

نوآوري براي بقاي سازماني عنصري كليد است بنابراين مطالعه ي فرآيندي كه از نوآوري پشتيباني مي كند مورد علاقه ي محققان و شاغلين مي باشد. مدل چند لايه اي Schein مربوط به فرهنگ سازماني ساختار كاربردي اي را براي تفكر در خصوص فرآيند پرورش نوآوري ارائه مي دهد. معني مشخصه اين مدل دقيق بودن آن و تمايز مهم بين "لايه هاي" مختلف فرهنگ سازماني است (به عنوان مثال ارزش ها و هنجار ها، رفتار و ابزار). فرض اساسي اين مطالعه اين است كه مدل Schein يك توصيف مهار كردني از فرآيند هاي فرهنگي كه نوآوري سازماني را پشتيباني مي كنند ارائه مي كند، به خصوص در شركت هاي خدماتي. با وجود پژوهش شهودي و مقادير كاربردي ساختار اداركي تحقيق تجربي در رابطه با مدل محدود است.

a b s t r a c t

Innovation is the key to organizational survival and therefore the study of processes that support innovation should be of interest to researchers and practitioners alike. Scheinsmulti-layeredmodel of organizational culture offers a useful framework for thinking about processes that foster innovation. A defining characteristic of the model is the subtle but important distinctions between the varied “layers” of organizational culture (i.e., values and norms, artifacts and behaviors). The basic assumption of this study is that Scheins model offers a tractable explanation of cultural processes that support organizational innovation, especially in service firms. Despite the intuitive appeal and practical value of Scheins conceptual framework, empirical research in relation to the model is limited. This paper develops a rationale for an empirical model based on Scheins conceptual model; the study reports a test of an empirical model. Data collected from approximately 100 principals of law firms provides a suitable empirical context for a test of the model. The findings generally support the hypothesized relationships. A key result is how layers of organizational culture, particularly norms, artifacts, and innovative behaviors, partially mediate the effects of values that support innovation on measures of firm performance. The findings have implications for theory and practice, especially in relation to building an organizational culture within professional service firms that fosters innovative behavior

 

 

سال انتشار:2013

تعداد صفحات انگلیسی : 13

تعداد صفحات ترجمه شده: 30 word

 

 

فهرست

  1. مقدمه. 2
  2. چارچوب تئوري.. 4

2-1 مدل فرهنگ سازماني Schein. 4

2-2 نوآوري سازماني.. 5

  1. مدل تجربي و فرضيه ي تحقيق.. 6

3-1 ارزش ها و معيارهاي سازماني.. 6

3-1-1هنجارها و رفتارهاي خلاقانه. 8

3-1-2 هنجارها و ابزارها 8

3-2 ابزارها و رفتارهای خلاقانه. 10

3-3 رفتارهای خلاقانه و عملکرد شرکت... 11

4-1 روش سنجش و نمونه گیری.. 12

4-2اندازه ی توسعه. 13

4-2-1 ارزش ها و هنجارها 14

4-2-3 رفتارهای خلاقانه. 15

4-2-4 عملکرد شرکت ها 16

5-نتايج.. 16

5-1 مدل اندازه گيري.. 17

5-2 آزمودن فرضيه. 20

  1. نتيجه گيري.. 23

6-1 مفهوم تئوري.. 23

6-2 استنباط تحقيق.. 25

6-3 محدوديت ها مسير تحقيق.. 26

 

 


مبلغ واقعی 15,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما