پیوند ها
چکيده:
با توجه به تغييرات گسترده در زمينههاي بازاريابي استفاده از الگوهاي بازاريابي رابطهاي مبتني بر مشتري محوري فعاليتهاي بازاريابي سنتي مبني بر عناصر چهارگانه آميخته بازاريابي را دگرگون ساخته است. سيستم مديريت ارتباط با مشتري کوششي سخت افزاري- نرم افزاري است که به عنوان يکي از الگوهاي بازاريابي رابطه اي مطرح شده است.
استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري در سازمان نيازمند صرف هزينه و زمان نسبتا زيادي است. از سوي ديگر نرخ شکست پروژههاي مديريت ارتباط با مشتري بالا است. بنابراين سنجش زمينه هاي آمادگي سازمان جهت استفاده از سيستم مديريت ارتباط با مشتري ضروري است. اين پژوهش نشان می دهد که ميزان آمادگي شرکت ذوب آهن اصفهان جهت پذيرش مديريت ارتباط با مشتري از طريق شناسائي و ارزيابي بسترهاي مديريت ارتباط با مشتري در سازمان مورد سنجش قرار گيرد.
این تحقیق دارای صفحه عنوان اماده ،فهرست کامل با قابلیت اپدیت شدن و شماره گذاری دو قسمتی
تعداد صفحات 23 ورد(word)
چکيده: 2
1- مقدمه. 2
مواد و روش ها: 4
بازاريابي رابطهاي و بازاريابي سنتي.. 5
مديريت ارتباط با مشتري و بازاريابي رابطه اي.. 6
بسترهاي مديريت ارتباط با مشتري در سازمان. 8
تدوين فرضيههاي پژوهش.... 11
تهيه مقياس... 12
آزمون فرضيههاي پژوهش.... 13
تفسيرنتايج آزمون فرضيههاي پژوهش.... 15
محدوديتها و پيشنهادها 17
بحث و نتیجه گیری: 18
منابع لاتين.. 19
مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان
برچسب های مهم