دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

بکارگيري سيستم مديريت ارتباط با مشتري در کارخانه ذوب آهن اصفهان


بکارگيري سيستم مديريت ارتباط با مشتري در کارخانه ذوب آهن اصفهان

چکيده:

با توجه به تغييرات گسترده در زمينه­هاي بازاريابي استفاده از الگوهاي بازاريابي رابطه­اي مبتني بر مشتري محوري فعاليت­هاي بازاريابي سنتي مبني بر عناصر چهارگانه آميخته بازاريابي را دگرگون ساخته است. سيستم مديريت ارتباط با مشتري کوششي سخت افزاري- نرم افزاري است که به عنوان يکي از الگوهاي بازاريابي رابطه اي مطرح شده است.

استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري در سازمان نيازمند صرف هزينه و زمان نسبتا زيادي است. از سوي ديگر نرخ شکست پروژه­هاي مديريت ارتباط با مشتري بالا است. بنابراين سنجش زمينه هاي آمادگي سازمان جهت استفاده از سيستم مديريت ارتباط با مشتري ضروري است. اين پژوهش نشان می دهد که ميزان آمادگي شرکت ذوب آهن اصفهان جهت پذيرش مديريت ارتباط با مشتري از طريق شناسائي و ارزيابي بسترهاي مديريت ارتباط با مشتري در سازمان مورد سنجش قرار گيرد.

این تحقیق دارای صفحه عنوان اماده ،فهرست کامل با قابلیت اپدیت شدن و شماره گذاری دو قسمتی

تعداد صفحات 23 ورد(word)

 

چکيده: 2

1- مقدمه. 2

مواد و روش ها: 4

بازاريابي رابطهاي و بازاريابي سنتي.. 5

مديريت ارتباط با مشتري و بازاريابي رابطه اي.. 6

بسترهاي مديريت ارتباط با مشتري در سازمان. 8

تدوين فرضيههاي پژوهش.... 11

تهيه مقياس... 12

آزمون فرضيههاي پژوهش.... 13

تفسيرنتايج آزمون فرضيههاي پژوهش.... 15

محدوديتها و پيشنهادها 17

بحث و نتیجه گیری: 18

منابع لاتين.. 19


مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما