دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

دانلـــود تحقیق در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران و احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟


دانلـــود تحقیق در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران و احترام به افکار دیگران را چگونه تمرین کنیم؟

مقدمه

اینکه چطور به افکار دیگران احترام بگذاریم ریشه در فرهنگ و آموزش و عادتهای اجتماعی دارد و عملی شدن آن حتی در حد نخبگان و سران کشور هم امری بسیار پیچیده و مشکل خواهد بود،بخصوص در بحث های اعتقادی و آزادیهای مدنی که مغایرت آرا با توجه به حکومت بر پایه دین آنرا غیر ممکن میسازد اما با دست زدن به تقسیم صحیح قدرت و جاری کردن قانون و اجرای حقوق شهروندی ذر سطح گسترده کشور ،حرکت در این مسیر و بهبود شرایط را شاهد خواهیم بود.

هر انساني براي خود احترامي قائل است . زماني كه به عقايد ،كارها وسلیقه هاي افراد در حد ومحدوده خودشان احترام بگذاريم وسعي نكنيم هميشه در پي رد كردن آنها برآييم ديگران ما را به رسميت مي شناسند چرا كه مردم عادتا با كسي كه به آنان احترام بگذارندونسبت به ايشان ابرازتوجه وقدرداني كنندانس والفت مي گيرندپس براي جلب مردم آنچه مي خواهند بايد به آنان بخشيد . بديهي است كه مردم براي دوستي ورزيدن با افراد مال و منزل نمي خواهند بلكه صرفاً خواهان احترام و بزرگداشت خود از سوي آنان مي باشند . چرا كه مردم خود را دوست دارند و هر كس براي خودش جهاني دارد مملو از آراء وعقايد و نظرات متعددي كه همين عقايد انسانها رااز هم جدا مي كند و دنياي هر فردي براي خودش محترم است پس كسي كه به آنان احترم بگذارد و به عقايد آنان توجه نمايد . دوست مي دارند وكساني را كه عقايد آنان را ناديده گرفته و به شخصيت آنان احترام نمي گذارند نزد آنان هيچ محبوبيتي ندارد .

مهر و محبت و احترام در محیط شاد و با نشاط شکل میگیره نه در محیط ترس و تنبیه. دانش آموز بیچاره فرصت فکر کردن نداره چه برسه به مهر ورزیدن. همش مشغول حفظ کردن و مشق نوشتن هستند. انواع کتب غیر استاندارد بنام کمک درسی و جزوات معلم ها که فرصت نشاط و تفکر و بازی رو از بچه ها گرفته. چه اشکالی داره در مدارس به بچه ها خوش بگذره , بازی کنن , شاد باشن و کار گروهی یاد بگیرن. در این شرایط معلمین نیز محترم می بایستی حوصله و انرژی بیشتری صرف کنند.

باید آدمای مستعد و علاقمند و بزرگ جذب آموزش و پرورش شود با معلمان بزرگ منشانه برخورد شود تا نخبگان وارد سیستم آموزش شوند آدم های بزرگ می توانند انسان های بزرگ بسازند و پرورش دهند اراده ای برای اینکار دیده نمی شود حالت شعاری دارد چون با یک میلیون حقوق نمی توان انسان های توانمند را جذب کرد و حتی در صورت جذب هم، احساس ارزشمندی خود را از دست خواهند داد و تاثیر گذار نخواهند بود کسی که در اداره زندگی خود ناتوان است چگونه و با چه اعتماد به نفسی راه زندگی و سعادت را به دیگران بیاموزد

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات 25

دارای فهرست مطالب

آماده پرینت گرفتن

 

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه. 1

بیان مسئله. 4

احترام به افكار و فرهنگ یكدیگر. 7

احترام به خویشتن.. 8

راههاي رشد احساس احترام به خود. 8

احترام گذاشتن در سيره و روايات... 9

احترام به دیگران از دیدگاه بزرگان. 10

همدلی و همدردی.. 11

فروتني و تواضع.. 11

پذیرش... 12

فواید احترام به افکار دیگران. 15

نتیجه گیری و پیشنهادات... 16

آینه‌ای باشید برای کودکانتان. 17

قوانین یک زندگی جدی.. 17

اعتماد کنید. 18

کوتاه سخن بگوییم. 19

ذره بینی در دست کودکان. 19

منابع و ماخذ. 20


مبلغ واقعی 4,000 تومان    20% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 3,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 471

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما