پیوند ها
Integrated marketing communications and social marketing
چکیده
اهداف: هدف از ارائه این مقاله بررسی دیدگاه ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) توسط بازاریابان اجتماعی می باشد. به طور خاص در این مقاله به این مسئله پرداخته می شود که چگونه یک رابطه همزیستی بین IMC و بازاریابی اجتماعی می تواند منجر به پیشرفت عملی کمپین های بازاریابی مرتبط با سلامتی و همچنین پیشرفت نظری ساختار IMC شود.
طراحی/روش کار/رویکرد: براساس مصاحبه های نیمه ساختاری و جامع با این افراد، نویسندگان شواهد اکتشافی برای پشتیبانی از IMC در جامعه بازاریابی اجتماعی را ارائه کردند و برای انتقال IMC از شکل تجاری به زمینه ی اجتماعی تفاوت های احتمالی را مشخص کردند.
یافته ها: در انتقال IMC از شکل تجاری به زمینه ی اجتماعی سه تفاوت اصلی ظهور کرد. که شامل تفاوت رویکردهای مشتری محور بین بازاریابی تجاری و اجتماعی، نیاز به توزین کاربرد IMC با نام تجاری موسسه خیریه یا استفاده از IMC در سطح رفتاری، و در نهایت سطوح پیچیدگی مختلف رفتار مورد نظر به عنوان یک عامل میانجی می باشد.
محدودیت های تحقیق/ مفاهیم- مانند سایر داده های کیفی، یافته های این تحقیق فراتر از شرکت کنندگان در مصاحبه ها و سازمان های مورد مطالعه قابل تعمیم نمی باشد و .....
تعداد صفحات فایل ترجمه شده 21
فرمت فایل word
چکیده
مقدمه
ارتباطات بازاریابی یکپارچه
بازاریابی اجتماعی
بازاریابی اجتماعی و IMC
روش کار و اهداف پژوهش
نتایج
آشنایی با IMC
سهامداران خارجی
سهام داران داخلی
همکاری رسانه
سطوح IMC
بحث و گفتگو
مسیر تحقیقات آتی
نتیجه گیری و مسیر تحقیقات آتی
مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان
برچسب های مهم