دانلود پایان نامه، پایان نامه کارشناسی ارشد , مقاله، تحقیق، پاورپوینت در تمامی رشته ها

تحقیق فناوری بلاک چین


تحقیق فناوری بلاک چین

تعریف فناوری Blockchain

همانند تمام تکنولوژی‌های جدید، تعریف بلاک چین کمی پیچیده است. یکی از پیچیده‌ترین تعاریف توسط دلویت (Deloitte) عرضه می‌شود: “بلاک چین، برخلاف ظاهر پیچیده‌اش، یکی دیگر از دیتابیس‌ها برای ثبت تراکنش است – دیتابیسی که می‌تواند در تمام کامپیوترهای شبکه‌های مرتبط مورداستفاده قرار گیرد.”

زنجیره‌ها در ساختارهای ثابت که شامل عنوان و محتوا است، مرتب می‌شوند. عنوان زنجیره اطلاعات بزرگ‌تر مانند زمان تمبردهی، شماره ارجاع و لینک به زنجیره قبلی، را دارا است. محتوای زنجیره حاوی لیستی از دارایی‌های دیجیتال و توضیحات آموزشی است. همان‌طور که خواهید دید، اطلاعات هویتی رمزنگاری‌شده می‌توانند در دیتابیس‌های دیگر و به‌صورت جداگانه نگهداری شوند.

زمانی که آخرین زنجیره را باز می‌کنید می‌توانید به تمام زنجیره‌های پیشین که از طریق سابقه دیتابیس به هم مرتبط هستند، دسترسی پیدا کرده و به‌آسانی تراکنش‌های قبلی را بررسی کنید. هرچقدر افراد بیشتری از آن استفاده کنند، کار هکرها برای دسترسی به هویت‌ها دشوارتر خواهد شد. به همین دلیل است که دولت بریتانیا برای محافظت از شبکه‌ها و اطلاعات انرژی هسته‌ای از بلاک چین استفاده کرده است.

بلاک چین همان فناوری‌ای است که بیت کوین و ارزهای دیجیتالی دیگر را قادر به فعالیت می‌کند و گفته می‌شود در آینده نزدیک، صنایع دیگر مانند املاک، قراردادها و اینترنت را حسابی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. در واقع با کمک این فناوری، تراکنش‌های صورت گرفته بین افراد بدون دخالت واسطه‌ها در فضایی ایمن و شفاف انجام می‌شود. دان و الکس تاپ اسکات، نویسندگان کتاب «انقلاب بلاک چین» در تعریف این تکنولوژی می‌گویند:

بلاک چین، یک دفتر کل فسادناپذیر و شفاف مالی است که نه تنها برای ثبت تراکنش‌های مالی برنامه‌ریزی می‌شود بلکه تقریبا برای ثبت هر چیزی که یک ارزش یا خدمات است مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

فرمت فایل word

تعداد صفحات 16

آماده پرینت گرفتن

 

فهرست مطالب

تعریف فناوری Blockchain

تکنولوژی بلاک چین به زبان ساده. 2

تاریخچه بلاک چین.. 3

اهمیت فناوری بلاک چین.. 4

مزایای استفاده از بلاک چین.. 4

کاربردهای فناوری بلاک چین.. 5

مقایسه بلاک چین و بیت کوین.. 6

پتانسیل‌های تکنولوژی بلاک چین.. 6

چگونگی کار تکنولوژی بلاک چین.. 8

توضیح فنی فناوری بلاک چین.. 9

آینده‌ی تکنولوژی بلاک چین.. 14


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 572

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگاه فایل سل" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما